- DOSAR de plastic/plic/cu şină, având numele candidatului înscris pe bordura din dreapta sau pe copertă;
- CERERE adresată Înaltpreasfințitului Părinte Arhiepiscop, cu date amănunţite şi motive întemeiate, care să susţină solicitarea de ANGAJARE (Anexa 1);
- RECOMANDAREA preotului paroh;
- PROCES – VERBAL al Consiliului Parohial cum că este de acord cu angajarea (semnăturile consilierilor vor fi însoțite de numele lor in clar);
- ACTE DE STUDII (după caz: Licenţă, Masterat, Doctorat) – Diploma şi Foaia matricolă – un exemplar copie xerox, din fiecare document;
- BI / CI – un exemplar copie xerox;
- CERTIFICATUL DE NAŞTERE – un exemplar copie xerox;
- CERTIFICATUL DE BOTEZ –un exemplar copie xerox;
- CERTIFICAT DE CĂSĂTORIE (dacă este cazul)- un exemplar copie xerox;
- CAZIER JUDICIAR (de la Poliţie) – original. ATENȚIE! – cazierele judiciare sunt valabile 6 luni de la data emiterii;
- ADEVERINŢĂ MEDICALĂ, cu menţiunea Apt fizic şi psihic – ATENȚIE! – adeverințele medicale sunt valabile 3 luni de la data emiterii.
- CARTE DE MUNCĂ / ADEVERINŢĂ DE VECHIME / EXTRAS REVISAL (completate la zi) – copie xerox (certificate ca fiind conform cu originalul şi ştampilate pe fiecare pagină);
- FIȘA MEDICALĂ MEDICINA MUNCII;
- PENTRU CANDIDAŢII NĂSCUŢI ÎN ALTE EPARHII (ÎN PLUS)
- Actul de înfiere în Arhiepiscopia Argeșului și Mucelului.
OBSERVAŢII:
Nu vor fi primite dosarele candidaţilor care nu întrunesc condiţiile de studii ori au alte impedimente, precum şi dosarele incomplete.